At the touch of love, everyone becomes a poet.

joi, 1 august 2013

Vara asta..



 Si jur ca vara asta vreau sa fie una memorabila, o vara in care desi am cam pierdut timpul cu lucrurile marunte si incercand sa multumesc pe toata lumea mai putin pe mine, am uitat complet de fericirea si dorintele mele ascunse si am pus mereu pe primul loc fericirea celor din jur..ei bine, incepand de azi, totul se va rezuma la mine.  Fara sa mai imi pese de X sau Y am sa fac tot ce-mi  spune inima...:-)
 Pentru inceput , ma urc in masina imi iau cu mine cartea preferata,cateva haine si plec  afara din orasul asta imbecil care ma tine treaza zi si noapte,departe de cei care stau toata ziua si ma critica,merg acolo unde mi-am dorit mereu sa fiu,alaturi de ea,prietena mea cea mai buna!
  Si cand spun ca plec, chiar plec!  

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu