At the touch of love, everyone becomes a poet.

joi, 20 iunie 2013

Oh, da !

     Pana mai ieri eram disperata si imi doream din tot sufletul sa stiu cine e vizitatorul misterios din visele mele ! Intr-un final si-a aratat si fata, si vreau sa spun ca m-a pus serios pe ganduri . Nu e ok, din potriva e total gresit si chiar daca simt o atractie nebuneasca pentru el  pentru o secunda ma face sa revin la vechea eu . . . cu inspiratie si chef de scris
    In ciuda acestor lucruri sunt sigura ca are sa imi treaca curand !!!   Pana atunci ma consolez cu ideea ce e ceva trecator, si imposibil din toate punctele de vedere. :)  
                                                                                                                                                   
    Ah , ce libera ma simt acum ca am reusit sa scriu ce am  pe  inima ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu